esmaspäev, 22. august 2016

Graveeritud puit

Ma avastasi  enda jaoks midagi põnevat - puidu peale joonistamise, nö. graveerimise :)
Alguse sai see asi sellest, et mees leidis puid lõhkudes vahva pisikese puujupi ja andis selle mulle. Silmitsedes seda jupikest käes nägin kohe, et ette ulatuv oksake on täpselt nagu nina ja ka silma ning suu koht oli olemas aga vajas vaid esiletoomist :) Alguses mõtlesin lihtsalt vildikaga sinna need joonistada aga siis avastasingi enda jaoks graveerimise ja esmase katsetuse tegin ma just selle puujupi peale :) Nii sündis mu oma väike Buratino, mille tütar ristis ümber Pulksoniks :D
   


Peale seda hakkasid näpud sügelema ja kaunistasin poja tehtud pliiatsihoidiku ära :)
      

Edasi jäi mulle ette pannilabidas, mis sai mõlemale küljele varrele ühe liblika peale :D


Ja kõige lõpuks valmis üks suurem töö ka, mille saab seinale riputada. Sellel pildil puudub südame seest nimed ja kuupäev, milled lisasin hiljem juurde :)

Kommentaare ei ole: